Digital infoskærm med check-in modul

Indtjeknings skærm

Med Data Displays nye pakkeløsning, ’Digitalt Check-In’, er næsten alt tidkrævende manuelt papirarbejde og gule huskesedler blevet fortid. Nu kan du få en komplet digital touchbaseret check-in løsning, hvor du via en interaktiv touch skærm byder dine medarbejdere velkommen og lader dem registrere deres ankomst og aktivitet. Du kan vise information om aktiviteter på arbejdspladsen samt hvilke opgaver dine kollegaer er sat på.

Med en digital infoskærm med check-in modul, vil ingen nogensinde være i tvivl om, hvem der er tilstede og hvad der sker på arbejdspladsen.

Få et visuelt overblik

Frigiv tid og skab et fælles overblik

Kombinationen mellem generel information, der kan fungere som slideshow, og den interaktive touchskærm giver mange muligheder for forskelligartet kommunikation med dine medarbejdere.

‘Digital Check-In’ løsningen anvendes primært som komme / gå registrering af medarbejdere (et digitalt stempelkort) og giver på den måde, et visuelt overblik over de tilstedeværende medarbejdere – hvilket minimere administrationens opgaver og er med til, at skabe overblik på arbejdspladsen.

Vælg mellem standard eller skræddersy jeres eget

Data Display-løsning er fleksibel og kan tilpasses til præcist dine behov

Medarbejderen kan se de forskellige opgaver deres kollegaer varetager – uanset om de sidder i møde, er ude at køre eller har ferie. Alle kan ligeledes nemt klikke og ændre deres aktivitet via skærmens touch funktion. Det er også let at holde øje med lokale nyheder, DMI eller hvornår den næste firmafest løber af stablen.

 Som standard består Data Displays Indtjeknings skærm af 4 forskellige moduler:

  1. Check-in modul
  2. Info/Slideshow modul
  3. Live RSS/Nyheds modul.
  4. Ressourcehåndterings modul

Hvert modul har forskellige opsætnings muligheder og du kan som admin selv styre hvilke opgaver og funktioner du ønsker der skal vises på skærmen.

Udvalgte display løsninger

Under ‘udvalgte display løsninger’ finder du vores 6 forskellige Data Display produkter; Møderums display, Digital reception, Digital Ferieplanlægning, Indtjeknings skærm, Informationsskærm og din skræddersyede løsning.

Back-end system

Tilpas selv din Indtjeknings skærm

Data display systemet administreres via det digitale administrationsmodul, som er webbaseret, og kan anvendes fra enhver PC med internetforbindelse.

Du kan som administrator tilføje og ændre alt efter behov. Data displayet kan sættes op præcis som du ønsker og du bestemme selv betegnelserne på præcis de funktioner og aktiviteter der gør sig gældende på din arbejdsplads (‘Mødt’, ‘Barsel’, ‘Sidder i møde’, ‘Er på kursus’, ‘Er ude at køre’ mv.).

Har din arbejdsplads nogle ønsker til tilføjelser, er vi sikre på at vores programmører skræddersyr en løsning, der passer præcis til det behov I måtte have.

En moderne digital arbejdsplads

Derfor bør du investere i en Indtjeningsskærm fra Data Display

Skaber overblik over aktiviteter på arbejdspladsen

Som admin kan du let tilpasse og tilføje ændringer

Skaber overblik over kommende begivenheder

Ændring kan tilføjes i takt med jeres udvikling

Kom i gang med det samme

Få implementeret Indtjeknings skærmen på jeres arbejdsplads

Carsten Damgaard,
AV Konsulent