Vi hjælper dig fra start til slut
Lever op til og overgår dine forventninger
Ved du allerede hvad dit Data Display skal kunne? Har du spørgsmål der skal besvares? Vi hjælper dig med at tage stilling til hvilket slags Data Display system du har brug for. Om det skal være et passivt display eller om du vil skabe en interaktiv besøgsoplevelse. Om hardwaren vil blive brugt som annoncedisplay, informationsskærm eller selvbetjeningsdisplay. Eller om der skal skabes klarhed omkring hvem der skal betjene systemerne, efter at projektet er implementeret.
Vi vil gerne gøre det så nemt som muligt for dig og give dig den vejledning du har brug for. For jo klarere du formulerer dine mål, jo mere tilfreds bliver du med resultatet i sidste ende. Vores mål er, at dit Data Display lever op til og overgår dine forventninger.
Disse moduler findes allerede i vores Data Display systemer:
- Tjek-ind/Tjek-ud samt kalenderoverblik
- CSV kalenderudtræk
- Slideshows
- Hurtigbeskeder (Freetext)
- Gridvisning
- Visning af simple videoer fra nettet
- Vinterman – Integration til vejdirektoratets system vedr. snevagter.
- Event planlægger
- Ressourcebooking
- Dokumentarkiv
Har din arbejdsplads ønsker til tilføjelser – som endnu ikke fremgår i vores moduler – har vi programmører som kan lave præcis de tilføjelser du måtte ønske.
Udvalgte display løsninger
Under ‘udvalgte display løsninger’ finder du vores 6 forskellige Data Display produkter; Møderums display, Digital reception, Digital Ferieplanlægning, Indtjeknings skærm, Informationsskærm og din skræddersyede løsning.
Fra start til slut
Tilpas selv din Data Display løsning
Step 1
Indledende konsultation
Fortæl os om din virksomheds vision og målene for dit Data Display, så vi kan få et bedre billede af din virksomheds behov.
Hvad er dine krav? Hvilke mål vil du opnå? Hvilke andre ønsker har du til den ultimative vision for dit Data Display projekt? Sammen definerer vi de første skridt mod din individualiserede digitale skiltning eller (interaktive) display løsning.
Konsultationen kan foregår fysisk eller via telefon – vi foretrækker det fysiske møde.
Step 2
Udvikling af løsningsstrategi
Ud fra dine specifikationer laver vi et koncept for den tekniske implementering. I den forbindelse er vi meget opmærksomme på det budget og den tidsramme, du har angivet. Derudover er gennemsigtigt samarbejde baseret på åben kommunikation ekstremt vigtigt for os – for din tilfredshed og for at opretholde kvaliteten af vores service.
Vi samarbejder med forskellige audiovisuel producenter for at give dig en passende partner til hardware og andre tjenester.
Step 3
Projektgennemførelse
Vi udvider funktionerne i vores standardsoftware og tilpasser det helt til dine behov. Det er lige meget, om det er et mindre projekt med en indsats på få timer til flere dage eller et komplekst, storstilet projekt af flere måneders varighed. Vores mange års erfaring udmærker os som en pålidelig partner i at hjælpe dig med at nå dine mål. Takket være vores agile måde at arbejde på, kan vi reagere fleksibelt på ændringsønsker inden for de givne rammer.
Vi forstår, at kravene ofte ændrer sig i løbet af et projekt.
Step 4
Træning/oplæring af dit team
Afhængigt af kompleksiteten af den udviklede Data Display løsning, er det vigtigt at få oplært medarbejderne til at bruge og anvende systemet.
Vi forklarer de forskellige indstillinger, viser tips & tricks og besvarer spørgsmål i en planlagt workshop, så I kan bruge jeres nye Data Display effektivt og selvstændigt.
Step 5
Support – også efter projektafslutning
Efter en vellykket implementering af jeres nye Data Display samt træning af jeres team, vil vi fortsat stå til rådighed. Hvis du har spørgsmål, for eksempel vedrørende håndteringen af back-end systemet (CMS) eller til driften af Data Display softwaren generelt, vil vores supportteam være der for dig. Vi tager ansvaret for dit Data Display – også efter du har betalt.