Dine gæsters brugerflade
En visuel og digital velkomst
Når receptionen ikke er i brug, kan den ligeledes bruges som infoskærm, og vise virksomheds nyheder, produkter mv. Kombinationen mellem generel information på infoskærmen og den interaktive reception, giver mange muligheder for kommunikation med dine gæster / besøgende.
Den digitale reception mindsker ikke serviceniveauet – det eneste den mindsker er de månedlige udgifter og ligeledes unødvendig ventetid for dine gæster.
Som standard består den digitale reception af:
- Sorterings modul der giver kontorfællesskaber hver deres virksomhedsprofil.
- Notifikations modul der giver medarbejdere besked om fremmødte gæster via mail og sms.
- Et wayfinding modul der gør det nemt for besøgende at finde vej til den ønskede destination.
Hvert modul har forskellige opsætnings muligheder og du kan let tilføje medarbejdere samt ændre lokalelayout.
Udvalgte display løsninger
Under ‘udvalgte display løsninger’ finder du vores 6 forskellige Data Display produkter; Møderums display, Digital reception, Digital Ferieplanlægning, Indtjeknings skærm, Informationsskærm og din skræddersyede løsning.
Back-end system
Tilpas selv din digitale reception
DataDisplay systemet administreres via det digitale administrationsmodul, som er webbaseret, og kan anvendes fra enhver PC med internetforbindelse.
Du kan som administrator tilføje og ændre alt efter behov. I din digitale reception kan du både ændre og tilføje nye medarbejdere samt ændre i dine infoskærms informationer, lige når du ønsker det.
Har din arbejdsplads ønsker til tilføjelser, vil vores programmører skræddersyr en løsning, der passer præcis til det behov I måtte have.
En moderne digital arbejdsplads