Dit digitalt lokale

Møderums display

DataDisplays ‘Møderums Display’ minimerer dobbeltbookninger, forvirringer og afbrydelser af igangværende møder. Møderums skærmen viser nemlig hvem der bruger lokalet og hvor længe.

Med en lille møderums skærm foran klasse- eller mødelokalet får du, dine kollegaer, dine gæster eller dine elever indblik i mødeaktiviteten i det enkelte rum. Er lokalet ikke optaget, er det muligt at booke ad-hoc – direkte på skærmen via touchfunktion. Løsningen fås både med og uden touchfunktion.

Et digitalt møderums overblik

Optimer brugen af dine møderum

Med et møderums display er mødebooking nemt. Skærmen kan installeres på væggen eller på en glas-facade foran mødelokalet

Du kan selv være med til at bestemme udseendet af møderums displayet, indsætte dit eget logo og personliggøre baggrunden. Det betyder at skærmene let kan matche jeres visuelle identitet og/eller de omgivelser den/de måtte være placeret i. 

Har du allerede en ekstern kalender løsning (f.eks. Office 365), kan vi i de fleste tilfælde integreres det i møderums displayets system.

Som standard består Møderums Displayets pakkeløsning af 4 forskellige elementer:

  1. Lokale navn / beskrivelse
  2. Møderumsoversigt
  3. Ur og dato
  4. Info/Slideshow modul

Har du nogle ønsker til tilføjelser, skræddersyr vores programmører en løsning, der passer præcis til det behov I måtte have.

Udvalgte display løsninger

Under ‘udvalgte display løsninger’ finder du vores 6 forskellige Data Display produkter; Møderums display, Digital reception, Digital Ferieplanlægning, Indtjeknings skærm, Informationsskærm og din skræddersyede løsning.

En moderne digital arbejdsplads

Derfor bør du investere i en Indtjeningsskærm fra Data Display

Skaber overblik over mødeaktiviteter

Mindsker unødvendige afbrydelser

Optimerer brugen af dine møderum

Fremmer fleksibiliteten på arbejdspladsen

Kom i gang med det samme

Få implementeret et Møderums display på jeres arbejdsplads

Carsten Damgaard,
AV Konsulent